2013. július 15., hétfő

Tanulni...nyáron??!!

Annyeo! / Hello!

Igen, szóval én még nyáron is tanulok. Biztos valami betegség, vagy már csak túlságosan hozzászoktam, hogy állandóan a r*hadt könyvek felett kell görnyedni, és most én vagyok a flúgos. ^^" Viszont mi van akkor, ha a tanulandó tantárgy kötődik a számotokra egyik, talán legkedvesebb országhoz a világon? 
.
.
.

Koreaiul tanulok, méghozzá itthon és tök egyedül! Jó, oké kis segítséggel, amit könyvekből, és oldalakról kapok, és amiket most mind el is mondok nektek. 
Legelőször is a világ legklasszabb nyelv tanulós oldaláról a Study in Korea-ról! A koreai kormány működteti, és teljes körű leírást ad az ottani egyetemekről és fősulikról, a munkákról, és ami számomra a legfontosabb volt, megtalálhatók a legjobb koreai nyelvet oktató weblapok.

Egyetemek, újdonságok, nyelv-tanulás
Regisztráltam, és rájöttem, hogy ezzel az egy fiók-készítéssel az összes olyan nyelv-oldalon, ahol kell, be tudok lépni.

(Ha rákattintotok, látjátok nagyban.)
   
Nem tudom, hogy kipróbáljátok-e,és ha igen akkor melyik oldal fog a legjobban bejönni, csak azt, hogy nekem a Kosnet nevezetű tetszett a legjobban. Megtanultam az ABC-t, és azt is, hogy hogyan lehet őket egybe írni... elnézést, "tömbösíteni". Aztán mentem tovább a felnőttek számára szóló tanulásra, (külön van gyerekeknek is, de ez kicsit nagyon gyerek volt), amit viszont nem töltött be. (Később rájöttem, hogy csak az Internet Explorer tudja betölteni.) Ezek után megcsappant ez érdeklődésem a netes tanulás felé, és nehezen haladtam a leckékkel, többnyire memorizáltam amit már nagyjából tudtam, hogy profin menjen.



Valamikor a nyár elején újra jártam a Koreai Kulturális Központban, és a könyvtárban találtam nyelvkönyvet és szótárt, és elkezdtem szidni magam, hogy "Hogy lehetek ennyire szőke, hogy erre nem gondoltam?!" Kiírtam a könyvek címeit, és itthon rákerestem a neten, hátha fent vannak valahol, és le tudom őket tölteni. Az eredmény? Elementary KoreanUsing KoreanKorean Grammar for International Learners. (Kattints, és letöltheted!)
Gondolom most szeretnétek tudni, hogy melyik a legjobb? Szerintem az Elementary Korean, mert szép lassan vezet be a tényleg bonyolult nyelvbe, és nem tudod elveszteni a fonalat. A Using Korean magáról a nyelv használatáról ad infót, a Korean Grammar for International Learners elsőre nagyon magasnak bizonyult, de lehet, hogy csak nekem, de mindenképpen az utolsó kettőn is át fogom rágni magam.

HWAITING!!!
Remélem segítettem srácok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése