2013. július 10., szerda

Annyeong! / Hello!


Ez.. nem ér megsértődni, mi, K-fanok már csak így hívjuk egymást! >.<

Úgy gondoltam, megosztom veletek legújabb mániámat: a rövid animációs filmeket. Tény, hogy nem sok közük lesz Koreához, de gondoltam elmesélem nektek, hogy mennyire varázslatosak. Oké, először is 2 valamit hadd jegyezzek meg:

  1.  elvontak. a szó minden szintjén és értelmében                                      
  2.  ha viszont kicsit elgondolkoztok rajta, talán már mégsem tűnnek annyira hülyeségnek és                                                                          értelmetlennek, mint azt addig tették.                      
  Azt hiszem a többsége japán lesz. Igen, és is egyike voltam/vagyok a nagy mangás és animés kölyköknek, de valahogy Korea "átvette felettem a hatalmat." Ettől függetlenül még mindig szeretem, és mindig úgy gondolom, hogy az ott élő emberek egyediek, és nem félnek igazán önmaguk lenni, és nem csak lenni, de meg is mutatni a többieknek. Szóval megmutatom a videókat, aztán pedig, hogy miről szólnak, persze nem vagyok lelőni a poént egyiknél sem. Jöjjetek rá magatoktól!
Szóval íme az első kisfilm:

                                             

                                                                          Chiruri


A Chiruri főszereplői egy fiú és egy lány, mindkettő keres valamit, egy olyan világban, ahol a szeretet, a kedvesség már majdnem kihalt. Szerintem kicsit a Japán problémákról és szól, mert minél több ilyet néztem meg, annál jobban a "mindenkiből egyformát csinálunk" jön át.

CHILDREN / GYEREKEK


Nem kedves, és nem barátságos, és már csak a videó képre nézve is undorodunk attól, hogy miről szólhat ez a 4 perc 6 másodperc. Csak úgy, mint a Chiruri, japán, és ez kifejezetten egyetlen nagy problémáról szól.

Fumiko's Confession / Fumiko vallomása


A sok depresszió után Japán megmutatja, hogy vicces is tud lenni. Ez a lány a felhők  között jár.. szó szerint.
Akik nem tudnak japánul: Fumiko megkérdezi, hogy a fiúnak lenne-e kedve randizni vele, mire a srác lerázza, mert neki a "baseball a legfontosabb". Majd mikor újra találkoznak, Fimuko megint megkérdezi, mire a válasz ugyan az, és erre kitör belőle, hogy "de én akkor is minden nap sütit fogok készíteni neked".

CGI: "Meet me Far" by Ran Sieradzki


Komoly gondokkal küzdök, mert nem tudom eldönteni, hogy a Chiruri, vagy ez a kis összevarrt lény a kedvencem. Tudjátok, ezen vagy sírtok, vagy lehangolódtok. Gyönyörű, és a könnyek ellenére valahol szív melengető, és megnyugtató.

Már csak egy kis filmem van nektek.

Birthday Boy / Szülinapos Fiú


Mit ér a Korea-Saranghayeo Korea nélkül? 
Ez a pici fiú a koreai háború idején foglalja el magát, és mondjuk azt, hogy nincs híján a fantáziának, és a kreativitásnak sem.


Nos, ezek az én kedvenceim. Komolyan mondom, hogy ha valamelyikőtök ismer még ilyet rövidfilmeket, nyugodtam küldjétek el nekem, ígérem megnézem.

Sziasztok srácok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése