2013. július 15., hétfő

K-POP a Prezi.com-mal!

Annyeonghaseyo!/Sziasztok!

Jól van , jól van! Hello Jonghyun oppa! ^^
Naagyon hosszú ideje nem találkoztunk srácok! Viszont minden oké, és újra itt vagyok, hozok nektek sok-sok Koreát!! Jééjj!

BULI VAN!! :3

"-Mégis mire fel ez a nagy izgalom?"- kérdezhetitek, és el bírom képzeni a szemforgatásokat, és értetlen fejrázásokat. Nos, én, mint média-szakos diák, igen sokat munkálkodom. Egy nap a tanárom bejött a terembe, és azt mondta: "Prezi!", és elkezdte megismertetni velünk. Oké, oké, de mi az a prezi? Ez egy magyar találmány, amit ötletek  bemutatására találtak ki. Na, hát nekem is innen jött a villanykörte a fejem fölé. Arra gondoltam, hogy meglepi gyanánt összeírom nektek az összes koreai bandát, és teszek hozzá legalább egy videót, hogy ne kelljen utánuk járkálni. A baj az volt, hogy ezt a blogon elintézni bizonyára fagyhalált okozott volna a legtöbb számítógépnek. Tehát prezi-n készítettem el. Amit találni fogtok, az a K-POP feloszlása. Magyarul az, hogy a bandák melyik nagy szórakoztató céghez, "entertainment"-hez tartoznak, és legújabb dalaik videóját. Talán azt még fontos tudnotok, hogy a prez mozgatása kecses kis csuklómozdulatokból áll: az egérrel lehet húzogatni, a görgővel pedig ráközelíteni arra, amit szeretnétek megnézni.

Mindenkinek Kellemes Húsvétot, így a Nyuszi napján! Én nem tudom, hogy nálatok ez hogy működik, de nálam ilyenkor ajándékot osztunk! Ez a lényeg! Itt jön az én ajándékom! Nos, remélem mindenkinek hasznára válik, mert piszok sokat szenvedtem vele...
FIGYELEM, a feladat a következő!
1. Linkre kattintani,
2. megvárni, amíg betölt
3. kattintani, húzogatni az egeret: végig trollolni az egészen, és mindent megnézni! 

Ha mindenki érti a feladatot, akkor: K-Prezi!

Még egyszer mindenkinek Kellemes Húsvétot, és jó szórakozást!

Kai oppa ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése