2013. július 15., hétfő

Summer's coming!

Annyeonghaseyo!!/ Hello!!
 
Üdv újra minden lelkes Kfannak! Jó újra találkozni veletek!


Happiness!! / Boldogság!!
 "Summer is coming", tehát nyakunkon a nyár!

Jonghyun oppa!....jobb ha elhiszed!
 Úgy gondoltam, hogy mindenki nagy erőkkel keresi a közeli divat újdonságait. Ezért, hogy ne kelljen annyit kutatni, úgy döntöttem, hogy megmutatom nektek a kedvenc netes divat-tanácsadóimat és divat-oldalaimat, remélvén, hogy ezzel majd segítek nektek. Eredményként pedig a tükörbe nézvén MIND így fogtok tenni:

Jól van, Lulu oppa, tudjuk, hogy helyes vagy!^.^"

Szerintem most valahogy mindegyikőtöknek a: "Miről hadovál ez itt??!" kérdés fut át az agyán, ahogy oly sokszor már, blogos pályafutáson alatt..... Válasz: "Várd ki a végét!"

Minden lány legjobb barátja a smink.... oké, talán az egyik legjobb. Nos, van egy csajszi, aki ezt felső szintem oktatja, mellesleg nagyon bolond is! Hölgyeim és uraim: Bubz!




Nos, ő itt a kedvencem. A Youtube-on keresztül találtam rá, nem is tudom hány éve, ahol a haj-videóit nézegettem, és nagyon tetszettek az ötletei. Nem kellett 5 perc, hogy eljussak a www.bubzbeauty.com-ra, ahol rájöttem, hogy a körmöktől a ruhákon át a sminkig minden érdekli. Tehát egyszerűen "beleszerettem, és a mai napig legalább 3 naponta felnézek, hogy van-e valami újdonság.

A Bubzbeauty.com kezdőoldala


Na de ki is Bubz?
Oké, történetesen Bubz/Bubbi hongkongi, ami nem Koreában van, sokkal inkább Kínához tartozik. Ez annyit jelent, hogy Bubbi is kínai, de ne aggódjatok, minden videóban angolul beszél, és angolul blogol is! Nemsokára férjhez megy, és manapság csupa rossz döntést hoz. Ezt honnan tudom? Onnan, hogy internetes naplót vezet, ahol megosztja életének nagy állomásait a fanokkal!


Bubbi-nak vannak saját smink-pamacsai, rettentő jó a kézügyessége, szeret festeni, ahogy már említettem, nemsokára férjhez megy, van két nagyon édes kutyája: Chubbi és Domo, szereti Koreát (bizony!néha koreai dalokat vág a videói alá, és többször járt is ott), és nagyon lökött. Nos, hogy mindenki tudja miről beszélek, íme egy kis ízelítő:

 
Ugye ismeritek a gwiyomi-dalt??

Natural Beauty Meakup

1 Min Korean Bun
Ahogy láthatjátok, Bubbi a Youtube-on is fent van, sőt a Facebook-on és Twitteren is, szóval rengeteg helyen elérhetitek, és nagyon várja a kérdéseiteket, amit bárhol megírhattok neki, és ahol tud, segít!

Na, de vissza Koreához, nem??
Ahogy már bejelentettem, nemsokára jön a nyár....Koreában is! Ebből következik, hogy a téli divatot váltja a nyári, (mivel gyakorlatilag tavasz nem volt), és jönnek a szuper új ruhák! Ha azt mondanátok:"Foglald össze a koreai divatot három szóban!", azt mondanám: "Hatalmas, elegáns, gallér!" Szerintem a legjobb, ha megmutatom, és nem beszélek annyit! (Ehhez pedig visszatérek régi jó barátomhoz a Tumblr-hez!)

(Csak írjátok be a Google-be, hogy Korean Fashion tumblr, és rögtön az első)
Miért hatalmas??
Mert a koreai divatban nagyon szeretik az elméretezett ruhadarabokat! Általában a pulcsi az, ami legalább két számmal nagyon a viselőnél, és amit gyakorlatilag mindenhez fel tudnak venni!

Miért elegáns??
Mert mindenki inget hord a szoknyához, vagy farmerhez,


mert a magassarkú szinte kötelező,


mert a legaranyosabb, ha masnid van


Miért gallér?
Erre inkább képekben válaszolok!
Mindegy, hogy pulcsihoz, inghez vagy pólóhoz veszed, de a gallér mindig divatos.


Most, hogy kitárgyaltam eme három fontos szót, lássuk milyen lesz az idei nyári divat!
Elsőképpen a cuki, csípőnél feljebb érő rövidnadrágok, és az ugyanilyen, magasított derekú szoknyák, valamint a hozzájuk passzoló ingek és óriás pulcsik minden mértékben. A szokásos pasztell színek mellett a virágminta, a mindenféle aranyos apró minta, és a csipke is hódít, mind a rövidnadrágokon, mind a combig érő ruhácskáknál.


Ha tetszenek ezek a darabok, biztosra veszem, hogy imádnád őket hordani is! Hááát, én tudok mondani nektek olyan oldalt, ahol rendelhettek egyenesen Koreából, és ahonnan házhoz viszik nektek! Talán a legnagyobb ilyen oldal a YESSTYLE ahol nem csak a koreai, hanem a japán és kínai divat elemeiből is kedvetekre válogathattok. A másik pedig az én kedvencem, ahol még a sztár világ kiegészítőit is megrendelhetitek, megfizethető áron: KpopTown.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése