2013. július 26., péntek

ARE YOU READY TO "GROWL"??!!

Annyeo!/Hello!

OMO! Tao oppa!! Seungri oppa! Nézzétek, EZ EGY PANDA!!

"Ki korán kel, aranyat lel.". . . Ezt mondogatta a nagypapám. Tudjátok, hogy ez mennyire igaz? Ma, miután egy éjszakát töltöttem egy sátorban (ne kérdezzétek), hajnali 6:47-kor keltem, halál kómásan ittam egy kávét, aztán leültem a gép elé, és "TA~DA!"

 EXO?
Ismerős valakinek??

  A 12 aranyos farkas, aki comeback-el! Megint!!


Az SM feltöltött egy teaser-t, a semmiből, és kijelentette, hogy augusztus 1-jén a teljes videó is hasonló sorsra kerül, augusztus 5.-én pedig az új album, egy repackage a XOXO albumhoz. HÁT NEM NAGYSZERŰ?!? NEM??! Nem? . . .Oké. . . 


EXO - GROWL!



Annyeo!/Hello!

OMO!! Tao oppa!! Seungri oppa! Look, THIS IS A PANDA!!
"The early bird catches the worm.". . .My grandpa used to say it. Yeah.. But, did you how true it is?? Today, after I spent my night in a tent (don't ask), woke up at 6:47 AM,  went to drink a coffee, while I was like deadly sleepy, I sat before my computer and "TA~DA!"

EXO?
Does anybody know them?

These 12 cute wolves are having a comeback! Again!!!


The SM uploaded a teaser, from nothing, saying that on the 1th of august the full version will have the same fate, then on the 5th of august the album will be released, what is a repackage for XOXO. ISN'T IT AMAZING?!? ISN'T IT?!? Isn't it?!? . . .ok . . .


EXO - GROWL!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése